četvrtak, 13. studenoga 2008.

Srećan sam u Barci


Fudbaler Barselone Tijeri Anri izjavio je da želi da ostane u tom klubu kako bi pomogao Kataloncima da osvoje domaće prvenstvo i Kup.
Španski mediji navode da su engleski klubovi Čelsi i Mančester siti zainteresovani za francuskog reprezentativca, ali Anri je rekao da ne želi da ode jer je srećan u Barseloni. Nakon slabe prve sezone u dresu Barselone, Anri želi da se dokaže navijačima i postane ključni igrač u ekipi Pepa Gvardiole.
"Srećan sam u Barseloni i želim da to svi znaju. Ne vidim sebe u nekom engleskom klubu. Možda bih tamo mogao da postignem vredne rezultate, ali još ništa nisam osvojio sa Barsom i moram da ostanem", rekao je Anri u izjavi za španske medije a preneo britanski Skajsports. Anri je rekao da je čast nositi dres kluba kakav je Barselona. "Osećam se neverovatno kada pre izlaska na teren obučem Barsin dres. Srećan sam, rekao sam to mogo puta. Volim grad, hranu i klimu. Čast je igrati u takvom klubu", dodao je Anri. Francuski reprezentativac rekao je i da ne želi da traži od trenera Gvardiole mesto u napadu, pošto je veći deo utakmica odigrao na krilu, jer veruje da je Samjuel Eto najbolji napadač na svetu.
"Ove sezone smo pokazali da kada igramo kao tim možemo da pobeđujemo i osvajamo trofeje. Čak i kada u ekipi imate najbolje igrače na svetu, to vam ne može garantovati titule. Moramo da priznamo da je Samjuel najbolji napadač na svetu", ocenio je Anri. On je naglasio da je Eto bolji centralni napadač od njega i da su svi u Barseloni srećni što je Kamerunac ostao. Navijači i dalje upoređuju Anrija fudbalera Barselone i Anrija koji je fudbalsku slavu stekao u Arsenalu, ali Francuz želi da se ta dva perioda odvoje. "Ne želim ponovo da pričam o tome. U Arsenalu je trener od mene tražio neke druge stvari. Dok sam igrao u londonskom klubu uglavnom sam posle akcija utrčavao iza protivničke odbrane, a ovde je drugačija taktika. To je normalno, radiću sve što se od mene traži, jer znam da je Eto snažniji i da sa pravom igra na toj poziciji ", rekao je. Anri je karijeru počeo u Monaku, igrao je za Juventus, a 1999. godine prešao je u Arsenal za koji je odigrao 254 utakmica i postigao 174 gola. Na Kamp Nou prešao je 2007. godine i za Katalonce je do sada nastupio 38 puta uz 16 postignutih golova. Za reprezentaciju Francuske Anri je odigrao 107 utakmica i postigao je 48 golova

Nema komentara: